♥ Yeah Yeah Yeah Lilla Hjärtat ♥

Helt Allvarligt & Seriöst, Den Är Skrynklig!

Av ♥ Mira ♥ - 2011-05-29 19:08


 


Nu imorse så fick min fina Pojkvän världens psykbryt där ute i köket...*S*

 

Jag var i badrummet och höll på att fixa till mig... Efter en stund så hörde jag världens psykbryt och ytterligare efter en stund så ropar han på mig och muttrar samtidigt...

 

Var ju tvungen att kolla läget, nyfiken som man är...

 

Vad det var... Ja, jag höll på att dö själv av psykbryt när han berättade... *S*

 

Gissa vad min fina Pojkvän sa till mig där vid diskbänken när han häll på att göra frukost... han höll på att skära skivor med osthyveln  från osten... Pekade på osten och sa helt allvarligt och seriöst att den är skrynklig.. ja själva ostskivan som kom fram var jätte skrynklig... *S*

 

Fan, jag höll ju på att dö av ett skrattanfall och fick psykbryt på en sekund... *S*

 

Vilken söt och charmig fin Pojkvän jag har...! :-)

 

Hoppas bara att det inte var en fin pik till mig att jag är skrynklig som ett russin... *S*


 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Ovido - Quiz & Flashcards